woensdag 18 januari 2017

Kleuren, schilderen, scheuren en plakken!

Onze kleine Vince is pas 2 jaar geworden, een leuke leeftijd waarop je zoveel meer dingen kan doen met je kind. Na het kleuren met potloodjes hebben we nu ook stiften gekocht speciaal voor zijn leeftijd, van die stiften die gemakkelijk uitwassen op kledij want dat is natuurlijk echt wel nodig ;-)
Ook schilderen hebben we al gedaan, 1 kleur per keer om het geknoei te voorkomen en omdat het makkelijk is om 1 kleur per keer aan te leren.
Wat we ook hebben gedaan is crepepapier in stukjes gescheurd en op een blad gekleefd, dikke pret zou je denken, maar de kleine man had vooral interesse in het lijmen met de lijmstift :-) Ik had het idee dat hij nog niet goed snapte wat er van hem verwacht werd, volgende keer beter denk ik :p
Dit is alvast het resultaat: een groene kikker met wat hulp van de mama. Ook hier heb ik er bewust voor gekozen om maar 1 kleur te gebruiken.
Ook stickertjes kleven is iets wat hij heel graag doet, al vind ik dat die boekjes meestal zo duur zijn, sommige kosten wel 7 euro per boek en na 1 keer kleven ben je er vaak niets meer mee!! Daarvoor ga ik toch eens kijken naar de Action, want voor 7 euro denk ik dat ik daar toch een paar stickerboeken ga vinden. Als je van 1 inkomen moet leven moet je natuurlijk wat opletten met je uitgaven ook ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten