dinsdag 17 januari 2017

Welkom op mijn blog!!

Hallo!! Ik ben Stephanie, ik ben 29 jaartjes jong. Ik ben dit jaar 14 jaar samen met mijn man en we zijn intussen al een dikke 5 jaar getrouwd. Samen hebben we 2 prachtige dochters van 11 en 9 jaar en een schat van een zoon die net 2 is geworden. Na enkele bewogen jaren op de arbeidsmarkt hebben we sinds september 2015 besloten dat ik thuis zou blijven voor de kindjes. Iets waar ik lang van droomde maar waarvan ik dacht dat dit financieel nooit haalbaar zou zijn. Dus toch!! Had ik dit eerder geweten, dan was ik zeker ook thuisgebleven toen mijn dochtertjes nog klein waren.
Ik kan zeggen dat ik een heel gelukkige vrouw ben, het voelt alsof ik de lotto heb gewonnen, maar dan nog beter :-)

In volgende blogs wil ik het graag hebben over huisvrouw / moeder zijn met ADD, de dingen die ik met mijn kinderen doe nu ik thuisblijfmama ben, blogs over minimaliseren want daar ben ik sinds enkele maanden ook mee begonnen en over allerlei andere zaken die mij dagelijks bezig houden.

Tot snel!!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten